| 1 |
| Kim, W. Chan Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne . — Boston, Massachusetts : Harvard Business School, [2005]. — 240 p. ; 24 cm. — |
|
| 2 |
| Fowlkes, William Y. Engineering methods for robust product design : using Taguchi methods in technology and product development / William Y. Fowlkes, Clyde M. Creveling . — Massachusetts : Addison-Wesley, 1995. — 403 p. ; 23 cm + 1 disquette. — ( Engineering process improvement series) |
|
| 3 |
| Kim, W. Chan La estrategia del océano azul : cómo crear en el mercado espacios no disputados en los que la competencia sea irrelevante / W. Chan Kim, Renée Mauborgne . — 6ª ed. — Barcelona : Granica, 2008. — 254 p. : gráf. ; 23 cm. — ( Management) |
|
| 4 |
| Torrecilla Pérez, José Miguel La innovación en la práctica : el desarrollo de nuevos productos / José Miguel Torrecilla . — Valencia : CissPraxis, 2000. — 328 p. : fig. ; 24 cm. — | |
| 5 |
| Torrecilla Pérez, José Miguel La innovación en la práctica : el desarrollo de nuevos productos / José Miguel Torrecilla . — Valencia : CissPraxis, 2000. — 328 p. : fig. ; 24 cm. — | |
| 6 |
| Alfonso Quilez, Mariola La innovación, fuente de negocio / Mariola Alfonso Quilez . — | |
| 7 |
| Ranor, Michael E. Innovar para crecer : ahora es el momento / Michael E. Raynor, Clayton M. Christensen . — | |
| 8 |
| Arbonies Ortiz, Ángel L. Nuevos enfoques en la innovación de productos para la empresa industrial / Ángel L. Arbonies . — [Bilbao] : Departamento Foral de Promoción y Desarrollo Económico, [1991]. — 206 p. ; 24 cm. — | |
| 9 |
| Anthony, Scott D. Oportunidades para innovar con éxito en marketing / Scott D. Anthony, Joseph V. Sinfield . — | |
| 10 |
| José Manuel Noguera Vivo (inv.) Sectores de la nueva economía 20+20. Economía de la participación . — Madrid : EOI, 2014. — 205 P. — ( Empresa y personas) |
|
| 11 |
| José Manuel Noguera Vivo (inv.) Sectores de la nueva economía 20+20. Economía de la participación . — Madrid : EOI, 2014. — 205 P. — ( Empresa y personas) |
|
| 12 |
| Christensen, Clayton M. The innovator´s dilemma : when new technologies cause great firms to fail / Clayton M. Christensen . — Boston : Harvard Business School, [1997]. — XXVII, 252 p. : il. ; 24 cm. — ( The management of innovation and change series) |
|
| 13 |
| Christensen, Clayton M. The innovator´s solution : creating and sustaining successful growth / Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor . — Boston : Harvard Business School, [2003]. — X, 304 p. : il. ; 24 cm. — |
|